Betaalmogelijkheden

De betaalmethoden die wij hanteren op onze webshop zijn iDeal, Bankoverschrijving en Bancontact.

Verzendkosten

In Nederland en België rekenen wij bij een verzending tot 24 kg € 7,95 verzendkosten. Bij een gewicht tussen de 24 en 30 kg zijn de verzendkosten €4,95.
Naast Nederland en België verzenden wij ook naar Duitsland. De verzendkosten naar Duitsland bedragen €7,95.
Normaal gesproken zijn bestellingen binnen twee of drie werkdagen binnen.

Retourprocedure

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@enovapetfood.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten.

Je kunt nu het artikel retourneren naar:

Enova Petfood
Postbus 550
5400 AN Uden
ovv. Retournummer #

Zodra we het pakketje ontvangen en gecontroleerd hebben ontvang je hiervan een bevestiging in de mail. Wij proberen er alles aan te doen om de verwerkingstijd zo kort mogelijk te houden.

Garantie

De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie:

– bij beschadiging door opzet, of door nalatig onderhoud

– bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

– bij normale slijtage

– bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Klachtenregeling

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.